reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Stožická

Zuzana Stožická

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Som idealistka, scifistka, milovníčka prírody. Najradšej metabolizujem písmenká a lovím svetelné odlesky svetskej krásy. Zoznam autorových rubrík:  FOTÁNostalgická zásuvkaKňyškiSF_AkcieIdeológieSvet podľa...SúkromnéNezaradené

reklama

Ideológie

Veľmi Čudný Autobus

Zuzana Stožická

Veľmi Čudný Autobus

Včera ma z Devína do mesta viezol veľmi čudný autobus. Z prednej strany vyzeral ako bežný spoj MHD číslo 28. Ale nie je všetko zlato čo sa blyští. Už zvnútra som si všimla obludnú nálepku dúhových farieb zakrývajúcu väčšinu zadného skla autobusu. Vesmírni ľudia. Chránia nás a pomáhajú nám.

  • 9. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 773x
  • 62
Otázky života, vesmíru a vôbec - ďalší článok do blogovej reťazovky

Zuzana Stožická

Otázky života, vesmíru a vôbec - ďalší článok do blogovej reťazovky

Filozofovanie ma baví odjakživa, ale v poslednom čase som naň trochu zabudla. Prepadnutá do víru nutností bežného života, s ktorými človek nemôže polemizovať... Tak ma potešilo, keď sa blogeri začali zamýšľať nad životom a smrťou a zistila som, že mám chuť sa k nim pridať... A prekvapilo ma, že odpovedať na jednoduché otázky už nie je také ľahké ako kedysi.

  • 26. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 12
Môj feminizmus.

Zuzana Stožická

Môj feminizmus.

Všimla som si, že sa tu na blogu SME nejako veľa píše o feminizme – a zďaleka nie jednoznačne. Posudzuje sa zo všetkých strán, v rôznorodých súvislostiach... Pár ľudí sa k nemu hlási, iní feminizmus zatracujú... Pripadá mi až kuriózne, ako sa niektoré ženy vehementne dištancujú „nie, ja nie som jednou z nich“, akoby hovorili „nie, ja nemám lepru“... Muž obhajuje svoju lásku k feministke, akoby to bolo niečo výnimočné (no áno, láska je vždy výnimočná) – a pritom podľa mňa feministka (normálna, nie militantná) má väčšiu šancu vybudovať šťastný vzťah ako klasická „puťka“. Prinajmenšom muži, ktorí považujú partnerku za multifunkčné boxerské vrece, sa feministkám akosi vyhýbajú.

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 171x
  • 75
reklama
SkryťZatvoriť reklamu